همه چیز راجع به انواع بالابر

بالابر خودرو یا بالابر پارکینگ یا بالابر خودرو برای بالا بردن خودرو تا ارتفاع مشخصی استفاده می شود. از این آسانسورها در پارکینگ هایی با فضاهای محدود استفاده می شود. بسیاری از ساختمان های در حال ساخت یا در حال ساخت از این آسانسور در پارکینگ استفاده می کنند تا فضای بیشتری را از پارکینگ حذف کنند. یک آسانسور خودکششی معمولاً دارای ظرفیت بیش از دو و نیم تن و مساحت کف آن 2-2.5 x 5.5 است. انواع آسانسور و آسانسور کابینی وجود دارد که با دو یا سه توقف کار می کنند. مثلا دو یا سه ماشین روی هم قرار می گیرند. یک نمونه به داخل زمین می رود و دیگری از زمین خارج می شود. این تجهیزات مجهز به بالابر هیدرولیک است، ارتفاع آن برای خودروهای چرخ کوتاه حداقل 3.5 متر، برای خودروهای دو چرخ 4.5 متر و برای خودروهای چرخ بلند 4.5 متر است. منبع تغذیه این تجهیزات ایتالیایی و آلمانی کاملا کاربردی می باشد، بالابر خودرو دارای حدود 12 ماه گارانتی برای برند ترکیه و یک سال و نیم برای برند آلمانی می باشد. و زمان ساخت حدود یک ماه می باشد.


  

انواع بالابر خودرو

وقتی در گاراژ هستید، چه در خانه باشید و چه در محل کار، از ابزار و تجهیزاتی که به شما در انجام کار کمک می کند قدردانی خواهید کرد. یکی از ابزارهای سرمایه گذاری در ایجاد یک محیط کار دوستدار خودرو، بالابر خودرو است. دستگاه بالابر در بالا بردن عمودی ماشین از روی زمین نقش دارد. انواع مختلفی از جک خودرو وجود دارد که می تواند به تعمیر یا بازرسی قسمت زیرین خودرو کمک کند. ژاکت ماشین جایگزینی برای لذت خزیدن زیر وسیله نقلیه و انجام تنظیمات لازم است. عبور از خودرویی که در آن مشکلات دید و خطر برخورد وجود دارد بسیار دشوار است. اگر گاراژ دارید، سرمایه گذاری ضروری است. همانطور که قبلا ذکر شد، انواع مختلفی از بالابر خودرو در بازار وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید تا بتوانید بالابر مناسب خود را خریداری کنید.

بالابر چهار ستون

بالابر چهارپایه یا چهارپایه محبوب ترین و پرکاربردترین بالابر خودرو است ساختار ناهموار آن باعث شده تا برای خودروهای سبک و سنگین مناسب باشد با این حال، محدودیت وزنی دارد که ممکن است سایر وسایل نقلیه سنگین را به دلایل ایمنی محدود کند

همانطور که از نام آن پیداست، چهار پایه در هر گوشه دارد که یک پایه مستطیل شکل را تشکیل می دهد. ستون ها از ساختار سطح شیب دار پشتیبانی می کنند که به وسیله نقلیه اجازه می دهد روی سکوی بالابر قرار گیرد. همانطور که در بالا ذکر شد، یکی از مواردی که در مورد بالابر چهارپا برجسته است، پایداری آن است. کل ساختار آنقدر محکم است که حتی یک تکنسین تازه کار می تواند آن را برای تعمیر ماشین بلند کند.

هنگام انتخاب آسانسور چهار پا، ویژگی هایی مانند محدودیت وزن و فضای کف را در نظر بگیرید. پایه گسترده، تنظیم آن برای استفاده از ماشین های مختلف آسان است. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه سیستم قفل است. این یک وسیله ایمنی است که تنظیم موقعیت ارتفاع را در هنگام بالا آمدن وسیله نقلیه امکان پذیر می کند. مشکلاتی مانند افتادن تصادفی که می تواند منجر به نتایج خطرناک شود را محدود می کند.

بالابر دو ستون

بالابر دو پستی یکی دیگر از بالابرهای خودرویی است که در بازار یافت می شود. بیشتر در اتومبیل های اسپورت یافت می شود، اما می توانید آن را در گاراژ نگهداری کنید. یکی از مزایای این نوع بالابر نوردهی گسترده در بالابر است. بنابراین، هنگام کار از پایین به بالا، امکان سفارشی سازی بهتر را فراهم می کند.

همانطور که از نام آن پیداست از دو پایه به صورت دو ستون تشکیل شده است. آیا بازوها به شکل مثلث زیر هر دو پا بیرون می آیند؟ وقتی ماشین را بالا می آورید، بازوها نقطه اتصال به پایه ماشین هستند. این بالابر برای استفاده با ماشین های کوچک، مینی ون ها و ون ها مناسب است. لیفت دوبل دارای دو گزینه برای لیفت نامتقارن و بالابر متقارن است. بالابر نامتقارن خودرو را به مرکز ستون می رساند و دسترسی به داخل را فراهم می کند. بازوها در طول های مختلف و گاهی اوقات تنظیمات متفاوتی دارند. محورها با مرکز ثقل خودرو در یک راستا هستند و بنابراین بار متعادل می شود.

از طرفی بالابرهای متقارن بازوهای یکسانی دارند و میله های آنها مستقیماً در مقابل یکدیگر قرار دارند. آنها وزن روی دکل ها را متعادل می کنند تا مرکز ثقل را در هنگام برخاستن حفظ کنند.

بالابر قیچی گونه

اگر فضای محدودی در گاراژ ماشین خود دارید، بالابر قیچی انتخاب خوبی است. از دو سکو تشکیل شده است که روی هم قرار گرفته اند. در میان آنها یک سری بازوهای جمع شونده وجود دارد که می توان آنها را به صورت مارپیچ کشیده و بلند کرد. عمل زیگزاگی میله به آن نام قیچی داده است.

ماشین ها اشکال مختلفی دارند و برخی در زیر گاراژ شما جای می گیرند. قوی است و می تواند انواع ترافیک سطح بالا را تحمل کند. یک بالابر ماشین هیدرولیک نیز در پایه گاراژ شما نصب شده است و اغلب با برق کار می کند. سپس بالابرهای قیچی متحرک وجود دارند که قابل حمل و اغلب روی چرخ هستند. آنها یک مکانیسم هیدرولیکی در پایه دارند که در صورت نیاز شروع به بالا رفتن می کند. آنها عمدتاً برای استفاده در وسایل نقلیه کوچک و سبک در نظر گرفته شده اند. سازگاری پلتفرم نیز متفاوت است. ممکن است با موقعیت هایی مواجه شوید که این پلت فرم فقط قسمت میانی مراقبت بین چرخ ها را پوشش می دهد. سایرین می توانند کل وسیله نقلیه از جمله چرخ ها را در خود جای دهند.


بالابر صنعتی

اساساً بالابر وسیله ای است که برای جابجایی اشیا به پایین استفاده می شود. آسانسور انواع مختلفی دارد: آسانسور مسکونی، آسانسور تجاری، بالابر وینچ، بالابر صنعتی، بالابر تجاری، بالابر ساختمانی، بالابر ویلچر و همه. بالابر ها برای حمل و نقل افراد و تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند و اغلب از آسانسور در مناطق بزرگ استفاده می کنند. ارتقاها روش های مختلفی دارند، توان تولیدی در ارتقاها بر اساس روش ها است، هر ارتقا بر اساس نیاز مشتری طراحی و نصب می شود. در بیشتر موارد، بالابر ها قابل حمل یا قابل حمل هستند.

این کارخانه برای محیط صنعتی در شرکت و کارخانه مناسب بوده و برای حمل محصولات و بارهای سنگین استفاده می شود. ساختمان بلند این شرکت امکان دسترسی به ساختمان های بلند و بلند را فراهم می کند. یک بالابر صنعتی وجود دارد که کالا را جابجا می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد